tiistai 12. huhtikuuta 2022

Martin Koulun esittely -blogi

  

Tervetuloa meidän kouluumme

Tervetuloa Koulun esittely -blogimme pariin. Jos olet muuttamassa Marttiin ja lapsesi tai sinä olet menossa Martin Kouluun tämä kannattaa lukea. Minä olen lammashullu, ja minä olen sitten 🍓mansikkaneito🍓 Minä olen🌸Soffu🌸, ja minä olen tietenkin🦊kettutyttö🦊. Meidän koulussamme on useita luokkia kuten yhdysluokkia, joissa on esikoululaisia, ykkösluokkalaisia ja kakkosluokkalaisia. Koulussamme voit opiskella monia eri kieliä kuten saksaa, englantia ja ruotsia. 


Tässä on kuvia ympäri kouluamme:


 

  

Tässä on kuva koulun ruokalasta.(:🔝🍴 




 

Tässä on kuva koulumme takapihasta eli metsäpihasta🔝🏡 



Lisätään kuva... 

Tässä on koulumme etupiha eli sisäpiha🔝 



Kuva koulustamme kokonaisuudessaan🏫 



 

Tässä on kuva koulumme 1-2Y luokasta🔝📏 



Lisätään kuva... 

Tässä on kuva monitoimisalista🎬 



 

Tässä on liikkahalli🏀 



 

Tässä on tekstiilikäsityön luokasta kuva🔝 



 

Tämä on koulun kirjasto🔝📚 


 

Lisätään kuva... 

Tämä on liikuntahallin aula🔝 



 




 

Tässä on kaksi kuvaa puukäsityön luokasta🔨 



 

Ja tässä musiikin luokka🎶 



🐑Lammashullu: byee<3 

 🦊 Kettutyttö: moikkuuu 

  Soffu: moikkkuuuuuuuuuuuuu:)   

🍓 Mansikkaneito: Moikka moooiiii!!! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti