tiistai 24. syyskuuta 2024

Matkakertomus

MITEN MATKA MENI TURKKIIN JA MITÄ TEIN TURKISSA?

Aluksi me olimme kotona. Me lähdimme lentokentälle melkein heti Koska meillä oli jo pakattu valmiiksi. Kun olimme lentokentällä, niin sitten me kävimme turvatarkastuksessa ja muissa tarkastuksissa kuten yleensä kaikki käyvät kun menevät johonkin reissuun. Kun tarkastukset olivat tehty niin me kävimme ostoksilla ja ostimme lentokoneeseen sipsiä, karkkia ja jotain juotavaa. Unohdin kertoa että minulla oli kaveri mukana eli siis meidän mukaamme tulivat kaverit. Mutta ne ovat todella hyviä kavereita sekä ollaan ennenkin käyty turkissa kun olimme pieniä. Kun olimme lentokoneessa niin me teimme videoita kun olimme lentokoneessa sekä kun me otettiin repusta sipsipussin niin se oli täynnä ilmaa. Mutta kun avattiin se niin onneksi se ei poksahtanut. Sekä meidän matkamme oli 4tuntia. Se oli kivaa kun kävelimme lentokoneessa vessaan se on kivaa kun lentokone liikkuu ja se on ilmassa. Kun tehtiin videoita niin kun minun kaverin iskä nukkui tai siis se on minun parhaan  kaverin iskä nukkui niin kun hän on kalju niin sitten kun meillä oli harja niin me leikittiin että me harjataan sen hiuksia🤣. Sitten kun hän katsoi niin me heti käännettiin puhelin toiseen suuntaan ja piilotettiin harja tuolin alle🤣. Sitten Kun lentokone laskeutuu niin aina pitää syödä purkkaa. Kun olimme tulleet lentokoneesta niin sitten meidän piti ajaa bussilla 1h. Sitten kun olimme hotellilla niin Me varattiin hotellihuone ja me ajettiin semmoisella autolla missä ei ole ovia mutta oli turvavyö ja auto oli todella turvallinen olo. Olimme omassa hotelli huoneessa ja se hotelli huone oli todella hieno. Me mentiin takasin sinne paikkaan mistä me varattiin hotelli huone. Me mentiin takaisin sinne koska sieltä pääsee ulos missä on uima allas, lava, ravintola ja jäätelökioski sekä ranta ja kaikenlaista. Minä söin siellä tietenkin jäätelöä, spagettia, riisiä, kanaa, sushia, hedelmiä, pizzaa ja kaikenlaista muuta. Sekä minä join mehuja, limuja, vettä, maitoa ja herkullisia muitakin lasten juomia. Minä ja minun paras ystäväni kävimme tekemässä letit. Ne olivat vaaleansiniset. Mutta se lettipaikka oli siinä heti meidän hotellilla. Sekä esittelen hotellihuonetta. Meidän hotellissa oli 2 suihkua. 2 vessaa. 2 makuhuonetta. 1 olohuone. Meillä oli 1 makuhuoneessa 2 sänkyä ja toisessa 1iso sänky. Sekä herkuteltiin kaikenlaisia kakkuja, jäätelöitä sekä lasten juomia ja olimme rannassa ja uitiin. Kiitos, että luit tämän tekstin.